Powered By Blogger

joi, 15 mai 2014

Pendiuc: "SCM Pitești nu va dispărea"

Primarul Piteştiului a dat asigurări că SCM Piteşti nu va dispărea, în condiţiile în care e­chipa FC Clinceni va veni să joace din toam­nă pe stadionul Nicolae Dobrin din Trivale. Edilul argeşean vrea să pună capăt zvonurilor apărute după ce s-a anunţat că echipa din Ilfov a trecut în dosarul de licenţiere pen­tru Liga I această locaţie.

Tudor Pendiuc spune că va sprijini noua echipă în aceleaşi condiţii în care a susţinut fotbalul argeşean: Clinceniul dacă va veni aici va fi FC Argeş şi va a­vea acelaşi tratament pe care l-a avut FC Argeş, fiindcă va fi echi­pa noastră de suflet într-o altă formulă. Pe parcursul ediţiilor, e­chi­pa va deveni 100% arge­şea­nă şi va beneficia de acelaşi spri­jin pe care l-a avut şi fotbalul ar­ge­şean. Nu am discutat cu cei de la Clinceni de promovare, în­să va fi bine să vină, chiar dacă nu va promova în Liga I. Vom fa­ce o colaborare cu SCM Piteşti. Va fi o absorbţie. Din cîte am în­ţeles eu, cei de la Clinceni vor pro­mova. Nu vă ascund faptul că am fost şi la un meci de-al lor. Eu cu domnul vice şi cu dl Zichil am fost la meciul Clinceniului cu Rapid. S-a jucat pe ploaie şi nu am putut sta pînă la final. Pri­marul a vorbit la conferinţa de pre­să a Primăriei şi despre pro­blemele financiare cu care se confruntă SCM Piteşti.

Edilul i-a pus la zid pe antrenori şi pe ju­că­tori pentru faptul că nu au re­uşit să promoveze: Situaţia din clasament au generat-o jucătorii de la SCM. Îşi vor primi banii. Nu aş fi vrut să se ajungă aici, însă sînt nişte limitări legislative la ca­re am acţionat din octombrie. Nu au fost rezolvate la nivel naţio­nal. Sînt şi alte echipe cu nume care au dificultăţi financiare. Că nu au promovat este vina jucă­to­rilor şi a antrenorului. Nimeni de aici nu a intrat peste procesul de pregătire. Toate lucrurile mari au fost făcute cu sacrificii. Aici arată o anumită mentalitate. Cînd au venit, cei de la Clinceni au rămas perplecşi de ce con­diţii sînt aici. Pe fotbaliştii noştri i-a legat cineva la ochi să nu bată 11 m cum trebuie, să nu joace. O să-şi primească banii, e clar! Gă­sim soluţii să îşi pri­meas­că banii. Noi ne vom achita faţă de ei, dar ei cum se achită de o­bli­gaţiile faţă de spectatori, faţă de Piteşti? Care e treaba pe care au făcut-o? Un muncitor la Dacia, dacă face un re­but, îl plăteşte. Ei cum plătesc pentru ce au fă­cut?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu