Powered By Blogger

joi, 26 februarie 2015

Dezvăluiri după un deceniu » Cum a reacţionat Sir Alex Ferguson cînd i-a văzut creasta lui David Beckham

De-a lungul carierei, David Beckham a fost cunoscut ca un jucător extrem de atent cu imaginea sa. Englezul a povestit cum a fost obligat de Sir Alex Ferguson să renunţe la unul dintre lookurile sale.
"Eram în vestiar înainte de meciul din Supercupa Angliei. Cu o oră înainte de meci, Ferguson mi-a văzut creasta şi m-a pus să mă tund.
Prima dată l-am refuzat, dar cînd am văzut cum i se schimbă expresia feţei m-am dus imediat la baie şi m-am ras în cap.
Era un antrenor foarte sever şi foarte strict. Era reputaţia echipei în joc şi dorea ca toţi jucătorii să arate impecabil şi a simţit că freza mea nu este potrivită. Meciul se disputa pe Wembley, aşa că avea dreptate", a povestit Beckham pentru presa din Anglia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu