Powered By Blogger

duminică, 2 februarie 2014

Messi nu a trait NICIODATA asa ceva! Barcelona, infrangere ISTORICA pe Camp Nou: "Am vrut sa terminam meciul dupa 30 de minute"


Barcelona a suferit teribil in meciul cu Valencia. Cu toate ca a deschis scorul prin Alexis Sanchez in minutul 8, Barca a fost egalata in finalul primei reprize, dupa golul lui Parejo. Imediat dupa pauza Barcelona a fost condusa dupa ce Piatti a reusit sa speculeze o greseala de plasament a lui Valdes.
Messi a inscris din penalty, iar Barcelona parea ca are forta sa revina. Golul inscris de Alcacer in minutul 59 a ingropat sperantele Barcelonei, care a ramas in 10 din minutul 77 dupa eliminarea lui Jordi Alba.
Conform datelor furnizate de 2010MisterChip, acesta este primul meci in care Messi reuseste sa inscrie si Barcelona pierde. Bilantul de pana acum era de 99 de victorii si 7 egaluri.
Golul reusit de Messi este al 224-lea in 261 de meciuri. Messi este pe locul 5 in topul all-time al marcatorilor din Primera Division, in fata legendarului atacant al Barcelonei, Cesar Rodriguez.
Topul arata asta: Telmo Zarra (251 goluri in 227 meciuri), Hugo Sánchez (234 in 347), Raul Gonzalez (228 550) si Alfredo Di Stéfano (227 in 329)
“Am avut impresia ca meciul s-a terminat dupa jumatate de ora si am platit pentru asta. Am zis ca o sa platim pentru greselile pe care le facem si am comis erori astazi”, a spus Tata Martino la finalul meciului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu