Powered By Blogger

marți, 4 februarie 2014

Neymar a rupt tăcerea: A vorbit pentru prima oară despre transferul la Barcelona. "Îmi pare rău, tată, trebuie să spun"

Neymar a izbucnit la adresa celor care au contestat transferul său la Barcelona şi a vorbit deschis despre relaţia pe care o are cu tatăl său.
Mijlocaşul brazilian al Barcelonai, Neymar, a făcut publică o scrisoare deschisă către tatăl său, prin care a încercat să înlăture suspiciunile ce-l înconjoară pe acesta din urmă. Fotbalistul brazilian nu s-a cenzurat deloc, i-a atacat pe "prietenii falşi" din jurul familiei sale şi i-a promis părintelui său că ar fi în stare să-i ofere drept ofrandă chiar viaţa propriului fiu.

"Îmi pare rău, tată, dar pentru prima oară nu te voi mai asculta, trebuie să vorbesc. Vreau să-ţi mulţumesc pentru modul în care mi-ai îndrumat cariera. Numai mulţumită ţie am jucat pentru echipa pe care o port în inimă, Santos, şi acum evoluez la clubul visurilor mele, Barcelona", a postat Neymar pe contul personal de Instagram.
Fotbalistul şi-a continuat expunerea atacându-i pe cei care au încercat să târască numele familiei prin noroi. "Ştiu că foarte mulţi oameni vorbesc neadevăruri despre noi şi ne pun la îndoială caracterul. Am ajuns totodată la concluzia că am foarte muţi prieteni falşi. Tată, Thiago Silva a spus că ar muri pe teren pentru mine şi acelaşi lucru îl simt şi eu acum. Singura diferenţă este că eu aş da viaţa fiului meu pentru tine. Te rog să te întorci în Spania. Mi-e foarte dor de tine. Voi reveni pe teren în câteva zile şi am nevoie de tine. E doar o chestiune de timp până când lumea îşi va da seama că ne-a judecat greşit. Te iubesc şi suntem împreună în situaţia de faţă", a conchis tânăra vedetă a catalanilor.
Presa spaniolă a scris că transferul lui Neymar a costat 95 de milioane de euro, iar tatăl jucătorului este bănuit că ar fi încasat un procent important din banii oferiţi de catalani. Cifra oficială a ajuns la 86 de milioane, conform anunţului oficial al Barcelonei. Preşedintele Barcelonei, Sandro Rosell, şi-a dat demisia în urma scandalului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu